Jeigu norite, kad jūsų gėlių verslas būtų sėkmingas, ir geles i namus Klaipeda jūsų kurjeriai pristatytų vis dažniau, apie gerą reklamą galvoti būtina. Kokios yra svarbiausios gėlių verslo reklamos strategijos?
Darbai kalba patys už save
Kaip ir visuose versluose, labai svarbus dalykas yra tiesiog geros paslaugos, tuomet darbai kalba patys apie save. Štai geliu dezutes, kurios atrodo išskirtinai, gražiai, prabangiai, šviežiai – jau galėtų būti priežastis, kodėl turėtų būti pasirenkamas būtent jūsų gėlių salonas. Galbūt kuriate originalias, unikalias puokštes, itin gerai mokate suderinti gėlių spalvas ir gėlių žiedus. O galbūt jūsų sukurtos puokštės tiesiog išsilaiko tikrai labai ilgai. Štai tokie klausimai ir turėtų kalbėti už jus pačius. Žmonės pasikliauja vieni kitų rekomendacijomis, kuomet ieško kokybės. Žinoma, galbūt jūsų rinkodaros kabliukas bus kitas – ne kokybė, o, tarkime, labai patraukli kaina. Tai irgi gali būti jaukas, dėl kurio klientai ateis būtent pas jus.
Feisbuko profilis su labai gražiomis nuotraukomis
Gėlės – vizualus objektas, neturintis kitos funkcijos, kaip tik būti pasigrožėjimo objektu. Tad gėlių grožis puikiai matosi ir nuotraukose, dėl to gėlėmis ir dekoruojamos švenčių vietos, fotosesijos aikštelės. Tad turėti gerai sutvarkytą feisbuko profilį, kuriame būtų puikios puokštės su gėlėmis – itin geras būdas pranešti apie savo kuriamą ir pardavinėjamą grožį. Kurkite tokį feisbuko puslapį, kuris būtų lyg jūsų salono vizitinė kortelė. Tai galiausiai leistų jums bet kada lengvai pristatyti savo gėlių verslą.
Paskelbti atitinkamose vietovės grupėse feisbuke
Kai jau turėsite šią „vizitinę kortelę“ – gražų feisbuko puslapį su gėlėmis, tuomet galite jį paplatinti ir skirtingose feisbuko grupėse. Pavyzdžiui, galite pasidalinti akcijomis, konkursais į grupes, kur galbūt yra jūsų tikslinė auditorija. Tai veikia labiau mažesniuose miestuose, kur žmonės vieni kitiems yra labiau matomi.
Tvarkinga svetainė su SEO optimizacija
Galiausiai, kaip ir kiekvienam verslui, kuris turi savo skaitmeninę versiją, reikia turėti tvarkingą svetainę su SEO optimizacija. Svetainėje turi būti pateikiamas toks turinys, kuris iš tiesų yra aktualus potencialiems klientams. Gėlių puokščių, dėžučių pavyzdžiai, kompozicijos, kainos, pristatymo sąlygos, garantijos, grąžinimas, apmokėjimas, akcijos ir pan. Neapkraukite svetainės turiniu, kuris būtų nesvarbus ir nereikalingas. Į svetainę dėkite tai, kas aktualu vartotojui. Vėliau, jeigu yra didelė konkurencija, galima pasirūpinti ir išorine SEO optimizacija, kreipusis į atitinkamus specialistus.